الخميس، ٢١ يناير ٢٠١٠

فرحة مقطوعه من شجرة !..



مش عارفة ليه ...متدايقة ..دلوقتى

مع إنى حليت كويس فى الأمتحان....كويس أوى الحمدلله

كنت مبسوطة وانا جايه وطايرة مع اصحابى..

....دلوقتى حاسّة ان نفسى اعيط اوى..

مع ان محصلتش حاجه وحشة...

بس يمكن عشان مش لاقية حد يفرح معايا

الفرحة لوحدى وحشة اوى..

مش لاقية حد بعد الامتحان يبقى متلهف انه يتصل بيا زى ما كلهم تليفوناتهم بترن بعد الامتحان علطول ..

وكله بيستنى التانى يفرح معاه..

أنا كنت فرحانه وانا مع اصحابى فى الكلية ..

دلوقتى انا لوحدى

هفرح ليه ..

فرحة انى حليت كويس فى الامتحان بتبقى حاجه حلوة ....ولله حاجه حلوة

خصوصا انى نفسى اجيب تقدير السنة دى ومبسوطة انى حليت حلو ..

بس مش مبسوطه عشان حد مبسوط مخصوص ليا ..

عشان انا مش فى قمة حياة حد ..

عشان انا لو رحت من الدنيا دلوقتى مش ضامنة ان حد يقعد يلبس اسود عليا كام شهر على بعض

عشان انا لو مُت ممكن ناس اسمهم اصحابى ميعرفوش غير بعدها مثلا بتلات ايام..

او حتى بعدها بشهر..

أنا مش عايزة أزعل...

بس أنا دمعت دلوقتى غصب عنى...

أنا فرحانة معايا....بس صعبان عليا انى بفكر فى ناس وبحبها جدا ..وده كل ذنبى ..

مبيسالوش ولا بفرق معاهم .......ولو جرالى ايه ولا همّا هنا ...


عادى .....الواحد كده كويس ...

أنا برضو مكفيانى كتير..

وأحسن من ناس كتير ..

وربنا مش بيدى كل واحد كل حاجه..

والحمدلله..

وهخش اسمع الاغنيه دى واعيط وانام


ده كلام ؟بقا ده اسمه كلام ؟

بتخاااااف ليه م الايام

معقووووول ..يا حبيبى انساك؟

أنسااك يا حبيبى ازاى

ومعااااااك العمر الجاى

ده سنين بحلم بلقااك

...............


بعيط عشان موصلش ان حد ممكن يحبنى للدرجة دى :)


بس عادى ..

آنا بحب آية برضو ..وهفضل أحبها ..مهما أستغبوا اللى بيحبوها ومفهموش اد ايه بتحبهم ...وبعدوا عنها

بررضو بحبها وهمّ الخسرانييييييييييين..


بس

هناك تعليقان (٢):

  1. مين قال ان محدش هيفرح علشانك
    دا انا انبسطت خالص انك حليتي كويس في الامتحان
    عقبال باقي الامتحانات
    يا آية

    وبعدين مين قالك انه مفيش حد بيحبك
    تعرفي منين
    مش ممكن فيه حد بيحبك ومش قايل
    لسة الوقت والظروف ماسموحوش

    بلاش الابتسامة دي والتفكير ف ان ده مستحيل
    لأنه وارد جداً أكتر مما تتخيلي

    وبعدين بعد الشر عليكي يا بطة
    ناس كتير وانا واحدة منهم بيحبوكي ومحتاجينك جنبهم

    ....

    ردحذف
  2. ست الحسن والجمال ..

    غادة الجميلة..

    لأنه وارد جداً أكتر مما تتخيلي


    ممكن يكون فعلا وارد اكتر مما أتخيل..

    صدقينى هحاول اتفائل


    انا كمان بحبك يا غااادة

    واكيد هشوفك قرييييب

    ردحذف